Obejrzyj nagranie z konferencji

Image Recognition, które zmienia wszystko

Dołącz do rewolucji w zarządzaniu półką!

Gość specjalny: Nestlé Polska

Rewolucja w zarządzaniu półką już trwa!

Dowiedz się, jak i kiedy do niej dołączyć, żeby zarabiać więcej w sklepach

 Kluczem do sukcesu jest decyzja o wdrożeniu rozwiązania Image Recognition. Podjęta oczywiście w odpowiednim momencie. KIEDY zatem rozpocząć przygodę z IR? O tym opowiadalimy podczas spotkania. Wyjaśniliśmy, jak: 

19

nie przegapić odpowiedniego momentu na uruchomienie Image Recognition,

18

zaprojektować dobre rozwiązanie Image Recognition dla Twojej organizacji,

20

mądrze i efektywnie osadzić Image Recognition we właściwych procesach biznesowych,

17

zyskać więcej na tym rozwiązaniu, wykorzystując zgromadzone dane
w procesie decyzyjnym.

Czy wiesz, że firma Nestlé Polska dołączyła do pionierskiej rewolucji
w zarządzaniu półką?

Obejrzyj nagranie i dowiedz się, jakie korzyści osiągnęło Nestlé, wykorzystując Image Recognition by Asseco

Poznaj Image Recognition nowej generacji

Sprawdź, jak wykorzystanie Augmented Reality w Image Recognition zmienia reguły zarządzania półką

W trakcie konferencji - na praktycznych case study - pokazaliśmy, jak zbadać:

8
Dołącz do najlepszych! (15)
10

Czy Twoja firma jest gotowa na Image Recognition?

To TY decydujesz, CO jest najlepsze dla Twojej firmy oraz KIEDY dołączyć do rewolucji w zarządzaniu półką

Ikona (29)

Skorzystaj z naszej wiedzy, doświadczenia, technologii i najlepszych praktyk, które zostały docenione w wielu krajach świata.

Ikona (23)

Ciesz się korzyściami: popraw jakość pozyskiwanych informacji, skróć czas wizyt, generuj proste wnioski ze złożonych danych.

Ikona (24)

Zyskaj bardzo wiele: zwiększaj konkurencyjność, łatwiej realizuj cele sprzedażowe, generuj dodatkowe przychody.

Ikona (25)

Dołącz do najlepszych firm FMCG - liderów rynku, takich jak m.in. globalne koncerny Nestlé i McCormick.

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do nagrania

Proszę wpisać imię.
Proszę wpisać treść wiadomości.